100217

fyfarao vad jag är trött på att vara ensam och sjuk nu:( har inte varit i skolan på hela veckan och har haft feber sen i fredags. var hos doktorn idag & fick penicillin som jag ska äta i tio dagar, får hoppas det blir bättre nu.

annars har det inte hänt alltför mycket dom senaste dagarna. har spenderat den mesta tiden i min säng med one tree hill och desperate housewives.  trodde jag höll på att bli frisk igår men inte dåå. vaknade med över 39 graders feber imorse och det var inte roligt alls. har inte kunnat äta något heller knappt eftersom att mina mandlar är svullna som som två jäkla tennisbollar ungefär.

gud vad det lät som om jag tyckte synd om mig själv nu.. haha. men jag vill bara bli frisk & slippa sitta här och deppa i min ensamhet för det suger verkligen. så rastlös som jag är med;) sen saknar jag ju mina brudisar & min pojke med.. menmen, nu ska jag slå en pling till min ballus & se hur det gick för kvinnan på matteprovet idag, sen ska jag fan sova en stund. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0