100212

imorse vaknade jag helt slut i kroppen med huvudvärk & ont i halsen vilket resulterade att jag struntade i skolan och stannade hemma och sov bort halva dagen i stället. grymt skönt om jag får säga det själv(A)haha.  sedan tog jag mig en ipren och hoppade på bussen in till stan för att möta bästaste ballenmin. vi sprang igenom hela stan som yra höns i snöstormen i fyra timmar i hopp om att hitta några finiga allahjärtansdagpressenter.. våran fantasi när det gäller pressenter är nog tyvärr inte den bästa men det blev nog bra i vilket fall får vi hoppas;)

just nu tog jag en liten paus ifrån tvtittandet, kollar let's dance med min lilla farsgubbe faktiskt. mycket underhållande vill jag lova;) imorgon blir det stan en runda igen på morgonen med malin, sen mys med bubbis♥

nu ska jag krypa ner i soffan igen. ha en bra kvällis;) pussssinuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0