woopidupi

blev en lång promenad förut, hade tänkt gå golfrundan förbi värsnäs men så kom jag på att dom inte har plogat där så då slog det mig att jag skulle gå errens runda, runt kläckeberga så det gjorde jag. något jag verkligen inte skulle gjort märkte jag, haha, svinhalt & bäckmörkt för det finns knappt någon belysning & alldeles för långt, hade för mig att rundan var fem km men icke då....... haha, tog över en jävla timma & det var skitläskigt att gå när det var mörkt men nu är jag hemma i alla fall!

har läst 55 sidor i religionsboken så nu ska jag bara öva lite på anteckningarna sen får det gå som det går imorgon, man måste tänka posetivt trots att det känns som om jag inte kan någonting :( haha. snart kommer mammi & pappi hem med maxmat också, mummma! sen ska jag nog hem & nanna hos min älskling efter maten men först lite plugg somsagt ;)

ha en bra kvällis! pusss


efter promenix, hehh

Kommentarer
Postat av: tilda

Snygging! Ska du jobba på lördag? :)

2010-12-15 @ 22:26:10
URL: http://tildakask.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0