down...

är precis hemkommen från min kära mormor & morfar, har varit där och ätit och lite så idag:) mysigt!

förövrigt har jag en sjukt dålig dag(?) idag känner jag. ibland känner man sig verkligen så osäker på allting och just nu känner jag mig så meningslös & hatar att ha den känslan när man känner att man bara inte duger.. eller är tillräcklig, :( det känns som att den känslan inte äns borde finnas men ändå gör den det lite då & då. det känns som om vad man än gör för vissa människor eller säger så spelar det ingen roll i överhuvudtaget, vissa människor har ingen respekt för andra än sig själv.  jag önskar att jag bara kunde känna mig säker på allting någongång och veta vart jag har saker & ting & att jag var så stark så att jag bara kunde släppa vissa grejer och gå när det egentligen blir för mycket för hjärtat att ta emot. jag önskar att jag var så stark så jag bara kunde släppa en massa saker och bara gå vidare & lämna allt gammalt bakom mig och börja om.  det känns faktsikt som om vad som helst kan hända när som helst & allt kan verkligen förändras på en liten sekund. ibland faller verkligen allting samman och idag är det en sådan dag, det är för mycket nu & jag vill inte må & känna så här längre, har för mycket ångest inom mig som bara vill ut, har alldeles för mycket saker inom mig som jag egentligen vet att jag aldrig kommer komma över. har bestämt mig för att jag inte ska ta emot mer saker som sårar mig, tro på bortförklaringar & inte godta ursäkter när jag vet att saker kommer ske igen, alla är värda en andra chans men inte mer än så och sen ska jag inte bry mig & ödsla mer tid på vänner som jag innerst inne vet inte är mina vänner när det verkligen gäller,   åh.. det är helt enkelt för mycket som är fel just nu :(  önskar att man bara kunde radera allt man hade inom sig och bara börja om,  men tyvärr är det ju inte riktgt så lätt . . .

känns som om jag skrev världens mest töntigaste text precis men det skiter jag i, haha :( jag orkar inteee.....

ska dra mej ut på en lång promenad nu & rensa alla dumma tankar, sen ska jag bara dö framför en film i min älskade säng, hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Therése

du är bra du saris <3

2010-12-28 @ 16:58:48
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0