torsdag

religionsprovet imorse kändes lite sisådär så att säga, det var minst sagt rörigt men de beror nog på vår kära lilla praktikant vi har just nu;) haha, men det gick nog bra i alla fall får vi hoppas!

efter skolan gick anna erica mallan och jag in till staden en runda, köpte med oss lite små julklappisar minsann.. hihi

imorgon har vi massageprov direkt på morgonen, så nu ska jag spendera en timma på att försöka trycka in dom latinska namnen på musklerna i min lilla skalle, lär gå skit med tanke på att jag känner mig en aning splittrad idag.. satt en hel dag med plugg igår & jag har inte redigt suget för det idag också känner jag.. haha. VARFÖR måste alltid allting komma samtidigt när det gäller skolan? blir så trötttttttttttt & vem är den dumme jävlen som kom på latin kan man ju undra. BLÄ

aja, hörs senare! puss

Kommentarer
Postat av: tilda

haha (a) jaha okejokej :)) Vill inte det, jobbade ju förra året, men får se om jag ska det i år :D!

2010-12-17 @ 18:00:43
URL: http://tildakask.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0