lördag

igår efter skolan åkte jag och älsklingen in till stan för att kolla lite julklappisar. adam som inte skulle köpa en enda kom hem med en hel jäkla hög medans jag inte hittade en enda förutom en pluttpressent till min lillkusin, haha. fick en jättefining nyårsklänning av älsklingen med (A) på kvällen hade vi myskväll framför teven med idol och kortspel med annis också, så myyyysigt!

imorse vaknade adam och jag tidigt för en gångs skull, haha. åkte in till staden lite senare för att möta upp min bästa annis och robin! gick runt och kikade lite innan vi slog oss ner på dream med nachotallrikar & planerade nyåret litegranna och lite sisådära, mysepysss :D

skjutsade iväg adam för en stund sedan som skulle på julfest & själv sitter man här redo för en kväll i garderoben på sandra ;)

ska gå och fika lite med dom andra nu innan jag ska åka, hörs imorgon! PUSS


en sjukt trött tjej i ny skjorta ifrån H&M! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0