julhelgen

har haft en helt underbar julhelg! i fredags kom min kära farmor, mormor, morfar, morbror, moster & mina två små kusiner hit. vi kollade kalleanka, åt julmat, fick julklappar & åt en massa gott och spelade spel och myste :D lite senare på kvällen kom även min älskling. fick kläder, myskläder, en kimono, ulltofflor(?), gamaplattång, hudprodukter från mexx & bodyshop, godis och lite till. av älsklingen fick jag ghd "midnight edition deluxe", smycken och en tröja. är hur nöjd som helst över allting, var en helt perfekt dag & kväll verkligen :D

juldagen spenderades med älskling på julrean & hemma hos mig. senare på kvällen åkte jag och min syster till sandra för 9,5 timmars jobb... en sjukt LÅNG och hektisk natt vill jag lova ;) kaos sammanfattar nog kvällen ganska bra faktiskt! haha.. var inte hemma förrän fyra tiden och då vard et bums i sängen.

igår vaknade jag utan röst, jätteförkyld och lite feber. emma och jag tog en liten sväng till hansa i vilket fall, köpte dock inte ett skit för rean innehöll inget annat än skit enligt mig, haha. kollade film & tog det lugnt hela dagen helt ensam, ganska skönt faktiskt!

idag har jag spenderat hela dagen lång tillsammans med malin! åkte in till stan redan vid tiotiden och var inte hemma förrän halvfem ungefär, haha. först åkte vi in till staden för att kolla rean vilket resulterade i lite underkläder för oss båda, slutade nog med lite för mycket underklädersshoppande för min del kan jag tro, hahaha. sedan hittade vi båda lite små söta klänningar på bikbok. efter ett tag bestämde vi oss för att åka till cubus så det gjorde vi, malin köpte en nyårsklänning och jag köpte mig ett par haremsbyxor ;) haha, varför jag köpte de kan man ju undra men... sköna var dom i alla fall!

nu sitter jag här mätt som en plätt efter pizza & godis, inväntar även min lilla adam som ska sova här inatt;) hihi. hörs imorgon! puss ♥


morfar & jag väntar spänt på julklapparna;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0