godnatt

kom ganska nyligen in från en lång nixis, skönt att bara gå och rensa tankarna ibland alltså.. haha, låter väldigt tragisk idag känner jag men bajs!  är på lite bättre humör nu i alla fall, pratade nyss med älskling & nyårplanerna är ju helt ute och cyklar för tillfället så vi får väl se vad det blir av det.

nu ska jag i alla fall sätta på en gammal goding till film som jag laddade hem igår, crossroads! med brittan, älskade den filmen när jag var mindre,  kommer till och med ihåg när jag var på premiären på den tillsammans med leonida & ellinor på biostaden, när dem började sjunga "i'm not a girl" ställde vi oss upp och sjöng också, hahaha, pinsam(ma) småbrud(ar) man var en gång i tiden alltså.. får väl se om jag tycker om den lika mycket fortfarande, i vilket fall hade jag tänkt avsluta detta inlägg med att säga GODNATT, så nu säger jag det! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0