22 dec

imorse vaknade jag hos älskling, han var ledig hela dagen idag så då har vi bara passat på att ta det lugnt och myst! gick en promenad (2) med kessan, handlade, kollade teven & skjutsade runt på min lilla pluttsyster. lite senare tog jag min brummm och åkte hem, klädde på mig ungefär hela garderoben och mötte ballisen för en liten (LÅNG) promenad.. så skönt att bara gå & prata av sig ibland och så skönt att fixa till en del saker som har varit på tok lite för länge satt säga (A)

nu sitter jag hemma i min säng själv för första gången på typ 1000 dagar, känns tomt utan addemannisen faktiskt :( haha.. hade i alla fall tänkt att nanna lite nu, ska upp ganska tidigt imorgon för en heldag på stan med älskiiiiii :D

i övermorgon är det ju julafton med, känns det verkligen inte som???????? sjukt vad tiden går fort alltså. men ser i alla fall fram emot de, kalleanka, julmat, julgodis, släktmys & paket :D haha, en redig superdag ju ;)

nu säger jag godnatt för idag, PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0