101208

igårkväll blev det lite bowling tillsammans med adam robin anna viktor och mallan, myspys! dock förlorade jag helt totalt.. hahah, sjukt dålig :D men lite roligt var det allt ändå. efter bowlingen åkte jag och adam med hem till robin och annis, kollade teven och snackade en massa. trevligt som fasen!

idag hade vi bara en lektion innan det var dags att gå hem. åt lite lunch tillsammans med anna innan jag åkte hem och mötte erren för lite talkitalk. sedan åkte jag intill staden för att möta upp therese, gick och kollade lite och pratades :)

nu sitter jag ensam här hemma och försöker vara lite duktig för en gångs skull, haha. håller på och skriver om vem jesus var till religionen imorgon.. inte alls kul satt säga ;) men vad gör man........

ska försöka sova tidigt som bara den idag. så SJUKT stört trött är jag?


♥ love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0