wiiiiiiiie

hade en sjukt DÅLIG (sämst) kväll igår.. men allt löste sig tillslut som tur var♥

vaknade med min fina vid min sida imorse, myseee. åt frulle sedan skjutsade älskling in mig till staden där jag mötte annis. fick med mig lite finigt hem för en gångs skull idag faktiskt! sedan åkte jag hem och åt lite sedan drog johanna och jag oss bort till hansa för ännu lite shopping;) där fick man med sig ett & annat ifrån också.. haha. härligthärligt! hittade världens finaste skinnjacka också som jag ska tjata lite på mamma om så kanske det får bli ett litet köp på den imorgon (A) 

nu sitter jag här i mina träningskläder och tänkte dra mig ut på en liten löparrunda, sen kom jag på att jag har världens cpigaste vänsterfot. det spelar ingen roll om jag har en för stor, en för liten eller en lagom sko på den för vilka jäkla skor jag än har får den dumma hälen skoskav så när jag ska springa elller gå slutar det alltid med att jag får vända och gå tillbaka med en sko, så dom enda skorna jag kan använda när jag är ute och tränar är foppatofflorna & det är inget man vill ha på sig bland folk direkt :D HAHA, men det är det enda alternativet ibland;) kul att veta!!!

förövrigt sitter jag här och diggar musse, för imon då jävla är det feeeeeest :D först ska min bästa annis och jag laga mat eller iaf äta mat, lär väl sluta med köpmat;) sedan kommer nattis och tess & sen kör vi (Y) kommer bli en superdupeeerkväll.

men nu borde jag dra mig, ska hem till älskling och hälsa på hans nya vovve sen med :D
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst gumman<3 morgondagen blir också BÄST!

2010-08-19 @ 20:20:31
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0