what doesn't kill you makes you stronger

det är inte lätt när det är svårt.. är inne i en dålig period just nu känner jag. inget blir som jag vill och har tänkt mig, allt blir bara så fel hela tiden. har en massa ångest, blir besviken & ledsen på mig själv och bättre blir det inte när vänner sviker. men jag vet att efter allt dåligt och alla motgångar man får uppleva här i livet vaknar man alltid upp lite starkare. men trots det orkar jag inte med mer just nu, så fort ett problem lagt sig dyker nästa upp. men man måste vara positiv och kämpa..

förövrigt kom jag precis hem ifrån stan som jag var på med min älskade lilla annapanna, mötte ronja malin och nattis också. mysi! nu väntar jag på att erren ska komma hem så vi kan ta oss en liten prommis och prata en massa, saknar henne! lite senare hoppas jag på att min och världens bästa och mest underbaraste pojkvän kommer förbi och gör mig lite gladis!!!!


en liten bild från helgen på mig och erica

nu ska jag städa upp lite i mitt rum, ha en bra dag! pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0