100825

vaknade nog 2772 ggr inatt utav att jag höll på att frysa ihjäl, bättre blev det inte av att jag vaknade ännu fler ggr utav att adam tog hela jäkla täcket, haha.. blev inte mycket sömn inatt inte! men dagen har rullat på toppen trots de;) hade mediaproduktionB sedan var det dags för att gå hem. har ett sjukt bra schema i år förövrigt, wiho. åkte hem en stund sen kom adam och hämtade upp mig så åkte vi in till staden en stund. jag hittade inte ett skit men älskling fick med sig en hel del finigt hem faktiskt :D

nu sitter jag här med en fet godispåse & ska strax gå och sätta mig i soffan med resten av familjen och kolla teven en stund innan jag kryper ner. saknar min pluttiiiii men han kommer nog lite senare om han inte blir för full och glömmer bort mig;) haha.

pussssssss & godnatt på er vaaaaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0