godnatt

kör på en liten lista idag igen eftersom att jag ändå är vaken & har så tråkigt..

Vem är snyggast:
finns några stycken som ligger på delad plats där;)
Vem vet mest om dig: erica sara malin&mammi tror jag..
Vad vill du ha just nu: sommar&soooool
Fobier: ormar får jag nog säga
Känner du en snygg kille: det gör jag allt
Har du körkort: snart vettni;)
Åsikt om jultomten: en härlig kille det! haha
Vill du gifta dig: mm
Din hårfärg: blond
Skolväska just nu: svart
Har du glasögon: kör på solbrillor!
Hur ser din plånbok ut: svart liten sak
Favorittv-program: andraavenyn & onetreehill
När ska du festa nästa gång: blir nog lite smått till helgen kanske
Vad köpte du senast: dajm (vad annars? haha)
Hur mycket pengar har du: hyffsat mycket för att vara mig för tillfället måste jag säga;)
Hur svarar du i telefonen hemma: aahallådeärsaaaara
Senast kramat: mamma
Vem sov du hos senast: längesen jag sov borta nu.. minns faktiskt inte
Stjärntecken: tvilling
Ögonfärg: blå
Kall favoritdricka: öl är namnam när det är kallt:D annars är ju inte cola helt fel!
Varm favoritdricka: oboy
Alkoholhaltig favoritdricka: vin&öl får jag nog säga
Säger ofta: hm, ingen aning faktiskt
Saknar du någon: jaa
Du fikade senast: med famor igår
Senast sedda film: johanfalk
Hur känner du dig nu: trött som bara den
Kan du laga mat: amen absolut;)
Vad pluggar du: samhälle/media
Vad tycker du om fötter: haha, har nog ärligt talat lite fobi för det..
Är du smart: om jag vill så;)
Snarkar du: ibland blir det nog så har jag hört, haha
vad hatar du: skitsnack & falska människor
Är du aktiv i skolan: kan nog bli en liten förbättring där just nu känner jag;)
Lesbisk: haha, nej förfanken!
När och varför grät du senast: orkar inte gå in på sånt där

nu ska jag sova:) puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0