godnatttt

hejejejejeje igen.

kom precis innanför dörren känns det som även afast det var över två timmar sedan? känner mig så stressad hela jäkla tiden och det känns som om bara tiden springer iväg utan att jag hinner med äns hälften av de jag vill hinna med, vet inte varför det har blivit så men det känns som om det är alldeles för mycket med allting just nu.. kan varken koppla av eller sova längre. låter nog ganska sjukt men det är så läget ligger till vettni;)

i alla fall så blev det lite brummande med pappi innan och ett besök på siba för att lämna in min mobil. fick ett bra erbjudande faktiskt, dom skulle "köpa" min mobil och så skulle jag få välja vilken jag ville eller få pengar för den, tackkkk för det! så nu har jag en gammal samsung för några veckor, går åt skogen när jag ska smsa och om någon ringer blir man döv eftersom att det inte går att sänka ljudet, haha det är icke lätt ;) sedan blev det en lång promenad med annisen min, så KUL att äntligen ses igen. har saknat dig!!

nu är det dags för lite pluggande igen och sen ska jag slå en pling till mallis innan jag ska sussa. puss & godnatt♥


en trött saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0