äntligen looooov

har varit en superduper härlig dag idag. skoldagen bestod av endast två svenskalektioner och lite español, muy bien!

efter skolan gick jag in till staden för att hitta något nytt linne eller en ny klänning inför morgondagen men det gick dåligt med det.. så istället hängde jag med mami till coop och handlade lite gotte, är ju trots allt skärtorsdag! dock kom det inga små kärringar hit så jag fick nästan allt för mig själv faktiskt;) hahha. sedan åkte jag in till stan för att träffa viktor en stund. gick en runda med lilla selma sen gick vi hem & chillade liteee,  tog en liten tripp på stan igen sedan innan jag åkte hem. resten av kvällen har jag spenderat med min man. har suttit och tryckt i oss chibbe, gotte, cola & stjärnor hela jäkla kvällen.. känns som om jag snart kommer rulla fram, haha. så mycket mer än såhär har nog inte den här dagen bjudit på faktiskt.


nu ska jag krypa ner i min kära säng innan jag somnar här.. imorgon blir det morgonpromenad med bettan, middag hos farmor med kusinerna & på kvällen lite fest & utgång med mina bästa! ser jag fram emooot :D pussinuss & nattinatti nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0