100416

kom precis hemifrån stan med mallsing. bytte kjolen & linnet jag köpte igår mot en blus som dock var lite väl kort såg jag nu när jag testade den.. haha. men det får funka för ikväll ändå tror jag kanske (A)

ska hoppa in i duschen nu sen ska jag bort till malinpalin, saris & emmis kommer förbi sedan också. blir lite grillmys & lite festande minsann. ha en bra kvällis♥ pussinusssssss

ps. är sjuuuukt glad för tillfället :D vet inte alls varför egentligen men det närmar ju sig sommaren förfanken, kan vara det;) haha. nu måste jag skyndadadada!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag äääälskar när du är GLAD min käraste :D:D:D:D bästi är duuu!<3<3<3<:D

2010-04-17 @ 11:03:10
Postat av: Anonym

// saraooo hahah :D<3

2010-04-17 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0