100415

riktigt härlig dag i skolan idag, hade bara en lektion med världens bästa lärare! malin och jag gick ifrån spanskan lyckligare än någonsin vill jag lova;) haha, gaaaaaalet.. minst sagt!  sjukt underbart väder idag också, gick runt med brillorna hela dagen lång nästan. gick en sväng på stan & sen kom johanna och hämtade mej och ballan så åkte vi över till köpstan för att kolla lite med. köpte paket till pappa, vita tygskor, ett linne & en kjol. hade teori på körskolan sedan med tess, alltid lika roande.. gick superduper för oss idag mot vad det brukar i alla fall, haha bra jobbat däääär :D

annars funderar jag starkt på att krypa ner i min käraste lilla säng just nu, är helt slut.. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0