100413

en sjukt trött tjej snoozade nog i 40 minuter i morse.. inte illa det inte! fick stressa som bara den. annars har dagen bara bestått mest av skolan som vanligt, hade dock ingen idrott imorse & det blev ingen spanish för mig och mallan heller så det var endast engelska & matlagning som stod på schemat idag, underbart ;) haha. fick cykla hem i världens motvind hem sen vilket inte var lika underbart kan jag ju säga.. bah! sedan övningskörde jag med farsgubben en runda och det gick inte allt för bra idag, är så jäkla okoncentrerad hela tiden, vet inte vad det är med mig alltså, haha.

kom  precis hem ifrån en liten runda på maxi med mallan. fick med mej en liten daim hem ifall det var någon som ville veta;) tänkte dra mig ut mot köket för att äta lite sen nanna kudden.

ser förövrigt fram emot helgen som ser ut att bli toppen. festa till det lite smått med tjejerna på fredag och på lördag kommer familjen johansson hit på middag & senare ska erren & jag dra oss utåt även denna kväll som det ser ut just nu, mycket festligheter nu förtiden ;) men vi klagar inte!

PUSS&godnatt


en liten pluttsaris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0