tidsfördriv!

utseende
vilken ögonfärg har du: blå
hur lång är du: 174
vilken hårfärg har du: blond
vilken ögonfärg skulle du vilja ha: bruna
hur lång skulle du vilja vara: lite kortare (A)
vilken hårfärg skulle du vilja ha: är nöjd med den jag har just nu faktiskt;)
skulle du vilja ha piercingar: nä

senaste du
åt: müsli
drack: kaffe
du fick sms av: erren
du skrev sms till: anna
kysste: deeeru

kärlek
är du singel: mm
ditt förra förhållande va med: micke
ditt längsta förhållande: lite mer än 2 månader alltså.. haha
med vem då: m
gillar du någon just nu: jag gör väl det..
hur många seriösa förhållanden har du haft: 1
vill du vara singel: inget jag föredrar faktiskt

vänskap
den som vet mest om dig: mina närmsta + mammi
den vän som du har känt längst: erica
allra bästa vän?: har mina bästa!
som bor långt ifrån dig: ?
bra vän du inte träffar ofta: annapanna träffar jag tyvärr inte allt för ofta längre..
har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: jaa, men inte nära.. pga skitsnack!

övrigt
musiksmak: väldigt blandad;)
sport du gillar: att kolla fotboll&hockey funkar faktiskt
har du hört att du borde bli modell: haha, förr i tiden så;)
vad tänker du på just nu: en massaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0