dagens

Vill ha: ett nytt liv vore inte helt fel :D Klädsel: just nu har jag min blåa mjukisdress annars har jag mest sprungit runt i jympakläder hela dagen. Smink: Det vanliga. Frisyr: Tofs. Låt: Ne-Yo - so sick Planer: kolla andraavenyn sen ska jag sussa. Saknad: . . . Dummaste: Surpuppor. Roligaste: får väl säga ballans och min lilla tid på gymmet idag.. hahaha, gal1 Köp: Dodis. Godis: En stor fet påse från cooooop. Humör: Trött & lite deppis


erren kom förbi mej en stund innan, gladis blev jag! min lilla dospelle har jag saknat juuuu♥  nu ska jag kolla andra avenyn och krypa ner. imorgon hoppas jag på soooooool så att man slipper vinterjackan och kan använda solisar. blir förmodligen en liten tripp in till staden & sen lite gymmande med min lilla ballisbryyyyd.


nu säger jag nattinatti för mej, PUSSSSSSSSS ;*

Kommentarer
Postat av: din erre

dosis jag har saknar dig med såååååå! (L)(L)(L)

2010-04-05 @ 09:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0