100421

dagen har rullat på snabbt som bara den idag. först skola sedan tog jag mig till körskolan för att köra lite idag igen, gick brrra! har varit hemma en stund nu och på den lilla tiden har jag hunnit med att kolla andraavenyn och bakat negerbollar minsann, haha galet vilket fetto jag är.. blir nästan rädd för mig själv.  ska snart ut med pappa och köra en runda, ska lämna in min skitmobil också (Y)  sedan ska jag gå en långis med anna och innan kudden ska naannas ska jag försöka hinna med lite plugg också.. vet dock hur det kommer sluta med det, haha.



kan inte sluta lyssna på denna låååt :D men nu ska jag dra mej, ha en bra dag! pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, gummmsi :D sen ska vi nixa nixa nixa nixa <3

2010-04-21 @ 17:09:12
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0