100420

heeeeello!

började morgonen med att cykla till skolan tillsammans med erren, underbart väder som bara den ju :D hade jympa & svenska sedan och tillslut avslutade vi dagen på jenny med lite matlagning. malin och jag gjorde hemmagjord pasta med tomatsås, riktigt smarrigt om jag får säga det själv ;) haha. sedan var malin erica & jag duktiga och tog oss till gymmet en sväng innan vi drog oss hemåt igen.

nu kom jag precis hemifrån lite brummande med farsgubben min, gick skitbra idag faktiskt :D inga motorstopp & tutor i alla fall.. haha. höll på att dö av skratt igår när jag körde med körskolan och tutade samtidigt som jag höll på att köra rätt ner i ett dike, hahaha. så det kan gå när man tänker på annat kan jag tro;)

funderar starkt på att slå malin en plingeliplong nu och kolla så att hon inte har avlidit, sen blir det en liten nixus med henne om hon inte ångrat sig!

pusspusspussssss


en liten bild på ballis & mej sen nyår, hihihih. feeejn :D inte så kanske..

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖR JÄVLA TASKIG BILD GUMMAN! tänker inte säger mer om det där, blir bara lessen när jag ser den:((((((((((( hahahha fyfan /mallan

2010-04-20 @ 19:20:07
Postat av: Anonym

ett "<3" kan du får endååå, glömde visst det.. hihi

2010-04-20 @ 19:20:43
Postat av: Anonym

du är alltid finast mitt lilla hjärta så bara håll truuuuuuta :D:D:D:D hahahaha, dock inte jag men vadfanken <3 pusssssssssssssssssssssss

2010-04-20 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0