100412

helgen har varit toppen! i fredags tog jag mig hem till vickan som hade lite ferre, hade mycket trevligt där hemma måste jag säga :D erren & hampe kom och gjorde mig lite sälle lite senare med. i lördags fick jag finbesök och världens gulligaste kort & lite dodis av min erren. blev så glad!! du är verkligen den gulligaste som finns & får mig alltid på så mycket bättre humör min finaste vän. lite senare blev det ännu en kväll med lite galej tillslut, ballan & jag joinade killarna i soffan hemma hos oskar framför el classico minsann ;) haha, ganska otippat faktiskt.. men lyckat!

nu kom jag precis hem ifrån gymmet med malin, första gången vi tränade fullt ut nästan tror jag.. haha, gick braaaaa. ska gå och äta lite tacos nu innan det blir hollywoodfruarna & lite spanskaplugg om jag äns orkar ta tag i det ikväll..

förövrigt är lovet slut & skolan är igång igen,  buhu! men känns faktiskt rätt så bra ändå, bara 9 veckor kvar till sommarlovet och exakt 10 tills min 18årsdag.. wooh :D tiden står inte still trots allt. dock kunde det faktiskt få gå ännu snabbare just nu, vill bara ha sol & värme nuuuuu tack. vet inte om detta är värt att nämnas äns,  men jag är så trött på att man inte kan lita på människor!!!!!!  men nu orkar jag inte slösa mer energi på onödiga saker som ändå aldrig kommer att bli bättre. ibland är det nog fasen bäst att bara ge upp ärligt talat..

nu ska jag dra mej! pussis

Kommentarer
Postat av: din erre

Naw älskling! Det är jag som ska vara så glad att jag ha dig, därför jag ville ge dig en liten paketis ju för att visa hur mycket jag uppskattar dig min finaste och allra bästa vän! <3:D:D

2010-04-13 @ 11:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0