100409

igår mötte jag upp min sara inne i stan för en liten tripp och ett litet "ärende". blir alltid så glad när jag träffar dig gumman ska du veta! vet att allt kommer lösa sig snart, finns alltid här för dig ♥

hade ställt klockan på åtta imorse för att jag hade tänkt att vara duktig och gå upp tidigt för att städa lite innan jag skulle möta upp annisen i stan, självklart somnade jag om så det blev inget med det ;) hann bara med en liten snabbis innan jag mötte annis vid bussen. kollade runt lite på staon sedan satte vi oss på fyra kök och tjockade oss (jag). myspys!

nu ska jag gå och värma lite mat sedan ska slå en plingeling till min annispannis, får se vart denna kvällen tar oss men som det ser ut nu blir det nog lite partajande i alla fall.

ha en bra dag! pusspuss&puss


jag&min saris

Kommentarer
Postat av: Anonym

AW, tack för att du finns min älskling! Det betyder såååå mycket för mig att veta att jag har en person som bryr sig sååå mycket om en! och du vet att jag finns minst lika mycket för dig! Blir alltid på så glatt humör utav dig pärlan, FÖR bra är du! älskling<3<3<3<3<3

2010-04-09 @ 16:36:40
URL: http://finest.se/sarajonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0