100406

vaknade som vanligt sent imorse, har blivit en riktig liten sömntuta på den senaste tiden alltså.. haha. skulle tagit bussen in till staden för att möta upp malin men sen märkte jag att min syster hade tagit jackan där min plånkis låg i så jag skippade det. i stället tog erren och jag en LÅNG promenad in till stan, kollade bara en snabbis på hm med tanke på att vi var "jympaklädda", var duktiga och gick enda hem sedan också. gick bara in och åt sedan cyklade vi bort till friskis. erica gick på spinning och jag skulle egentligen gått på gymmet men mötte annis så det blev ingen träning för min del istället satte vi oss ute på en bänk och pratade en massamassamassa, märktes verkligen att vi inte har setts på ett tag...  saknar min annispannis! munnarna gick i ett & vi kom fram till att det verkligen är på tiden att vi ses nu. är ju ändå vi som är lennartZ förfan, hahaha ♥

nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag faktiskt försöka sova, har körskola imorgon vid 7.45... inte kul :( buuhu.
puss&natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0