090915

tjabbaa

vaknade ganska sent i morse fakiskt, sköönt! att sova 20 min längre gör stor skillnad måste jag säga. dock vaknade jag med ett stort högeröga, haha:( inte kul! skitsvullet.. dum som jag var sminkade jag det ändå så nu är det ännu värre, tror faktiskt det får bli en sväng förbi skolsyster imon om det inte har lagt sig. ont som fän gör det med, baaah. haha

skoldagen gick annars sjukt snabbt idag, slutade redan vid halvett så kan iofs berott på det;) hade gympa första lektionen och då gick saris och jag till FFs kansli och pratade lite med någon, så på söndag blir det lite fotande med mina tjejor på fredrikskans, haha hur det nu ska gåå!  sedan hade vi bara fn-intruduktion & språk innan vi slutade. åkte hem ode innan jag tog bussen med min lilla vovvsing till annis. vi gick en långpromenad med både nellsan & wilmsan som gick jättebra ihop faktiskt, haha gulligullllllll alltså:) sedan kom mammi och hämtade mig & nellsis så åkte vi in till staden en stund.

väl hemma igen blev det andraavenyn & plommon, namsi på det! försöker vara lite nyttig nu mera, haha. går dock inte så bra för efter andran åkte jag & johanna och köpte godis igen(Y) haha..


nuu ska jag sussa, trötttt som fasen! men kort skoldag imorgon med som tur är:)
nattinaaatt / S♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0