wohooo

hallelåja

sitter här som en liten dränkt katt just nu...  om det var någon som inte visste så behöver hundar ut&gå även det dagar då det är så här underbart väder(Y) men det är okej för när plutten har varit ute i regnet måste hon alltid badas och efter hon har badat är hon alltid så himla dosig & det gillar jaaag, haha


imorse vaknade jag runt halvåtta tiden, satte på mej kläder fort som attan och sedan sprang jag ut till bussen. som tur var var bussen också sen så jag hann med den.  mötte lilla famor i stan sedan följde hon med mig till ortopedern(?), gick brabrabra. sedan åkte vi och handlade lite & åkte hem och bakade bullar. namnam;) blev ingen skola idag för dels orkade jag inte och sen hade vi så kort dag ändå så struntade i det.

imorgon ska vår klass+sp08f till öland med ettorna, fika & ha fn-rollspelsgenomgång. KUL(Y) blää fifan. slutar någon gång runt tre och då blir det hem till mig med annut&sarutt. göra oss iordning ode innan resten av folkiset kommer. WOHOoo:D feeeeeest! längtarrrr

ska sätta igång lite partymusik nu och peppa saotan inför morgondagen, haha. nattinaaaattt! och SKÅL föfan;)
pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0