like a toy

hellllloo

sitter här och äter en massa vindruvisar nu, mmm bästa efter godis alltså;) haha. var nyss och handlade med mami och hämtade lilla moffa på sjukhuset som har opererat sin höft vilket inte gick så bra så han fick operera den igen och nu var det någon jäkla inflammation också så han fick bara åka hem i några timmar sen måste han tillbaka igen. men han är på bättringsvägen nu i alla fall som tur är!

ska snart gå och hjälpa mami med maoten sedan blir det promenadis med annis och hämta lite grejer som vi glömde hemma hos daniel & simon i torsdags tror jag allt. lite senare ska jag leka med min saris också!


förövrigt så vet jag inte vad jag håller på med just nu. tänker nog lite för mycket som vanligt men jag pallar fasen inte ha en massa som snurrar i skallen hela tiden, blir galen när jag inte förstår mig på vissa saker och vissa saker är väl tydligen meningen att jag aldrig ska förstå mig på eftersom att jag verkligen inte gör det. hatar att jag alltid ska ge folk en massa chanser, inget blir ju bättre av det direkt. alltid ska ge mig in på saker som jag vet aldrig kan bli bra i alla fall. om man säger förlåt för något och att man ska ändra sig och sen inte gör det då är det nog ganska kört. man kan helt seriöst inte lita på någon & jag orkar inte vänta längre & bli ledsen mer så är nog lika bra att bara ge uppppppp i guess :(

blää. ska hjälpa mami med maten nu i alla fall, ha det så bra!

/saris      


what if I had a thing on the side, made you cry 
would the rules change up or would they still apply
If I played you like a toy?
Sometimes, I wish I did act like a boy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0