ögoninflammation

det är precis vad jag har nu(Y)
inatt vaknade jag nog minst 7 ggr av att jag hade så ont i mitt öga så att jag inte äns kunde öppna det. svullet & helt igenklistrat typ, usch låter inte för najs men det var det inte heller kan jag säga. fyyy! fick gå upp lägga en kall bomullstuss på det och tillslut kunde jag somna om igen, haha. när jag skulle upp till skolan sedan såg det inte precis bättre ut så bestämde mig för att vara hemma.

har fått ögondroppar nu som jag måste ta var tredje timma & inget smink får jag använda, assnygg lär jag vara imon alltså;) haha yeyyy.


har inte fått mycket vettigt gjort idag annars, ätit, bakat, städat, kollat oth & sist men inte minst hjälpt min lilla mamma att hitta nya skor till min morbrors bröllop. gick inte för bra så att säga men kanske inte så konstigt med tanke på kalmars dååååliga utbud av skor;)

ska hoppa in i duschen nu, senare ikvällisen blir det långpromenad med annis i guess, hihi. pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0