boooring

snodde en liten lista för att fördriva tiden lite;)hihi. sugig dag som fasen alltså..

- Jag heter sara elise forsberg
- Jag har en liten voffsing som heter nellie
- Jag har svårt för att börja prata med folk jag inte känner
- Jag tänker fööör mycket
- Jag är 1,74 cm lång
- Jag hatar att prata inför mycket folk
- Jag är en äkta liten godisgris (haha)
- Jag älskar min familj & mina vänner över alltalltallt
- Jag tycker inte om ormar
- Jag älskar att shoppa
- Jag har varit med om en rättegång (värsta dagen i mitt liv efter den dagen då farfar dog)
- Jag har aldrig varit så rädd som en gång då sara&jag blev jagade av 3 poliser kl. 4 mitt i natten i en skog, jag har aldrig sprungit så fort i hela mitt liv och jag trodde det var några killar som tänkte våldta oss. hahaha, usch
- Jag hatar skitsnack
- Jag föredrar sms före fonisen, haha tönt som jag är;)
- Jag kan aldrig hålla mig för skratt när erica är i närheten (då man inte borde skratta alltså, haha)
- Jag har två systrar
- Jag passar alltid tider
- Jag pratar alltid asfort
- Jag är höjdrädd som satan
- Jag går alltid med mobilen när jag känner mig osäker
- Jag hatar spanska
- Jag föredrar datan framför teven;)
- Jag planerar alldeles för mycket
- Jag har alltid haft ganska dåligt självförtroende
- Jag gillar inte oseriösa killar
- Jag har svårt för att lita på folk (speciellt killar alltså....)
- Jag kan verkligen inte hålla i pengar, en riktig liten slösare är jag allt
- Jag längtar tills jag får barn, åtminstone tills jag blir moster;) hihi
- Jag hatar egoistiska människor & sådana som inte vågar stå för vad dom själva har gjort

tack&hej för mejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0