tröttisss

hejjj

de senaste dagarna har rullat på ganska bra faktiskt;) tiden i skolan har gått hyfsat snabbt och det känns mycket bra. helt stört att jag redan är trött på skolan dock, orkar inte med allt som vi har framför oss just nu. bara en massa muntligt känns det som, muntliga redovisningar är verkligen det värsta jag vet om det var någon som ville veta, haha. inte min grej alls(A) men som man brukar säga, "övning ger färdighet" så får väll hoppas på att det är så när det gäller det med, ingen idé att skjuta upp & strunta i sådana här grejer i alla fall som jag alltid gjorde innan av någon anledning för i svenska c som vi har nu är det en massa muntligt bara, USCH! menmen, hahaha.


följde med mamma en snabbis över till ölandet idag efter skolan, köpte ett sött litet diadem allt:D sedan åkte vi och kollade bil till min syster, mycket gutt att hon ska skaffa en egen måste jag säga, min lilla taxidriver som hon är, haha(Y) resten av kvällen har jag bara tagit det luuugnt, ätit dooodis & kollat teven.


nu är jag helt slut så ska nog bannemej ta och sova snart.
ha det så bra & nattinatti / S



en trötttt saris, hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0