lördag

god kvällisen :D

fråga mig inte vad jag gör uppe nu men är hur pigg som helst verkligen så kan likaså skriva ett litet inlägg här tänkte jag;) haha.

vaknade hemma hos min mallsanballsan imorse. kollade film och åt oss tjocka & feta igår och gick och la oss redan vid elva, mycket ovanligt för oss båda på en fredagskväll bara sådär men skolan tar bannemej på krafterna ska jag säga er, haha. vaknade i alla fall runt halvtolvtiden och då gick vi upp och åt frulle oså sedan cyklade jag hem fort som attan för att jag skulle hinna med bussen intill staon för att möta annapanna.


väl inne i stan mötte jag annis så gick vi och kollade lite bara, pratade om mycket viktiga saker och sedan tog jag bussen hem. hängde med mamsen och papsen till famor sedan, fikade och gick ut och gick med lilla vovvsingen en runda bara. sen åkte jag bort till anna igen, vi dunkade musik för fulla muggar innan vi begav oss in mot corner(H) haha. sedan tog vi bussen hem till robin, simon & danne där det var lite fest för att möta nathalie och therese. blev inte så långvarigt där dock(A) men sedan gick vi i alla fall med tunga steg hem till annis igen, sprang gjorde vi med, hahaha. sedan cyklade jag hem och nu sitter jag här igeeeeeen. efter en mycket rulig kväll med annnnnso!


borde nog sova nu så ska försöka med det, nattinatti alla glada! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0