lördag

heeje

idag vaknade jag seeent för att vara mig. efter tolv.. sov så jäkla dåligt inatt för att mitt öga gjorde så oont, uscha!haha, ser fortfarande ut som en liten bulldog men nu är det äntligen lite bättre i alla fall.

hängde med mamma & pappa till torsås en stund efter maoten för att hälsa på momor&mofar en stundis. mycket trevligt allt:D haha. äntligen är lilla morfar hemma igen.

resten av dagen har tillbringats med min lilla annsofie. långpromenadis, datan, knas & långpromenadis igen! hihih, för brabrabra helt enkelt.

imorgon står fredrikskans & fota på schemat.. får se hur mitt öga mår lite känner jag, haha. men det blir nog bra.
nuuu väntar sängen i alla fall,
nattinaaatt /S♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0