söndag

hellllooo

gårdagen spenderades med min lilla saris hemma hos mig, bara pratade & kollade igenom en massa gamla bilder. hihi, saknar min sarre ju. så det var ruligt att umgås med henne för ovanlighetens skull faktiskt♥ sedan somnade jag gottit när hon hade gått.


idag vaknade jag runt elvatiden och då var det msn som gällde för hela slanten, hahaha. annis & mina konversationer slår nog fasen alla, haha alla våra problemas alltså. inte att leka med:( sedan blev det stan med henne en snabbis och sen förbi simon för att hämta mina grejs och sen hem igen. har bara suttit här och ruttnat hela dagen lång. inte kuuuuuuul alls.

ska kolla ett trueblood-avsnitt nu innan jag somnar:) godnattis



Kommentarer
Postat av: annnis

våra msnnnnn rutor är i topptrimm bryyyyden!

2009-09-14 @ 17:36:32
Postat av: Anonym

haha, absoluuuut gulley! <3

2009-09-18 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0