laaaast night

tjooho

igår var vi på öland med ettorna, fikade & körde någon tråktävling. åt lite mat sedan orkade verkligen inte jag sara anna malin natalie & therese vara kvar så vi kom på den smarta idéen att ta bussen hem istället. eftersom att ettorna också skulle med den bussen kom vi på att vi kunde gå till den busshållplatsen som var innan och sätta oss längst bak så att ingen av lärarna skulle se oss så det gjorde vi. var dock 2km mellan busshållplatserna typ så trodde vi skulle dö där ett tag men ickeeee:Dhaha. hoppade på bussen & sen kom massa ettor & lärarna på också så vi fick lägga oss ner där bak, hahaha fyfan.. men det gick perfa och vi kom tillbaka till stan utan att bli sedda, wooh.


anna och jag hoppade av hos henne & sen kom saris efter en stund också. fick skjuts av annis mamma till berga & sen hem till mig med. fixade oss och lite så innan malin & natalie kom med sen jävla drog vi igång(H) efter någon timma började resten av folkiset rulla in. kvällen blev askalas faktiskt! förutom att det hände en liten olycka med min lilla sara, hahahhaha finner fan inga ord... det gick bra sen som tur var i alla fall men ville ju inte att min lilla man skulle hem:( snyyyft! menmen. skulle egentligen åkt till vallen med alla andra sedan men så blidde det inte tillslut, åkte istället hem till danjelll med robin & annso där vi avlutade våran kväll ist. hihih, ganska så braao helt enkelt :D sussade hemma hos anna efter och idag mår man fint som fan alltså!


ska snart dra mej utåt på en långpromenad med annisen sen blir det nog tamejfasen sängen.
pusselipussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0