i wanna do bad things with youu

började kolla på några true blood- avsnitt igår. redigt bra verkar dom vara faktiskt! dom går på ettan på onsdagar men hittade en länk till en hemsida där man kan se alla på någongs blogg, så här har ni den; http://watchxonline.com/media/4738-true-blood-101-strange-love.php =)



förövrigt så gick skoldagen sjukt snabbt idag. känns mycket bra måste jag säga! är glad att jag äns överlevt faktiskt, hade min redovisning idag, gick bra i början men efter halva så hörde jag knappt själv vad jag sa, gick lite fort kan man nog säga;) haha, aja skönt att ha det avklarat i alla fall.


snart ska jag och mallan ta bussen för att köpa lite gottis till kvällen. ta bussen för att köpa godis liksom, ni hör ju hur det låter, rediga små godisgrisar alltså:D HAHA. men busskort är till för att utnyttjas;) så ikväll blir det bara filmkvällis med min bästaste lilla mallsing.  något man kan behöva efter en så här kämpig vecka tycker jag allt, haha.


ha en bra kväll! puss♥




Kommentarer
Postat av: mallan

bästis är du!<333333

2009-09-05 @ 12:38:00
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

DUUUU ÄR DET MITT HJÄRTA<333333

2009-09-06 @ 00:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0