bröllop

planisarna blev lite ändrade i fredags kväll, mötte annis&matilda på bussen in till staden, hoppade av hos anna & gick sen en liten runda förbi palace. var dock inte det roligaste där så fick skjuts hem ganska fort igen;) hah.

vaknade hyfsat sent igår, fixade mej sedan kom mormor & morfar förbi så åkte vi till slottskyrkan där min morbror gifte sig. bröllopet var så fint så:D kom en liten tår ur mitt cpöga till och med.. hihi. bröllopsfesten var på stadshotellet sedan där resten av hela kvällen fram tills tvåtiden spenderades. god mat, dricka, dans, bra musik & trevligt folk resulterade i en lite seg men ändå ganska braig kväll måste jag säga!

















idag har jag bara legat framför teven med morgonrocken på tillsammans med mollan nästan hela dagen, sjukt vad trött & seg jag har vaaaaarit. är mitt dumma pencelin som spökar tror jag.. men trots det fick det bli en liten långpromenad med annisen:D hihi, braaaaaaigt!

ska sova strax tror jag, nattinaaaatt! / S♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0