friday

godkvällis


skoldagen sög balle hela dagen lång, helt ärligt:( jobbade med fnrollspelet på alla lektioner förutom matten, tråååkigt som fasen alltså..

efter skolan tog emma och jag en sväng på stan med mamms. fick lite nödvändiga småsaker inhandlade bara. sedan köpte vid donkismat på vägen hem som slank ner ganska fort i våra små magar, haha. namnaaam!

ska gå och göra mamma & pappa sälle vid teven nu en stund innan det blir sussinanna för min del. ingen rolig fredagskväll direkt men skulle egentligen hängt med johanna på lite fest men bäst att jag håller mig nykter tills pencelinet har börjat verka kom jag på plus att jag inte är på topp på något sätt just nu så blev inget med det;)

imorgon är det morbros bröllop som står på schemat i alla fall, ska bli ganska ruuligt faktiskt!
ha det så bra & godnatt ♥ /saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0