torsdag

imorse var erica och jag duktiga & cyklade till skolan istället för att ta bussen. man känner sig lika fresh efter varje cykeltur alltså, när man väl stannar känner man verkligen att man bara blir varmare & varmare.. haha, alltid värst när man cyklar med erica också, hon som håller tempot och det går bannemej undan måste jag säga:D HAHa, min lilla racerman!

hade bara massa tråkiga lektioner idag så tiden gick allt annat än fort. dessutom gick sista lektionen åt pipan för både mig och erren, gick igenom bländare & slutartid och blablabla. fattade verkligen ingenting? hahaha och trötta som fasen var vi med och det gjorde ju inte det hela bättre direkt, haha. blä! slutade med att vi tog vårt pick och pack och drog;)

väl hemma sen tog jag mig en liten tuppislur. välbehövligt & minst sagt underbart! haha, usch. helt borta i skallen har jag varit hela dan. hatar när man är sådan, tror det är lite sömn som fattas om jag ska vara helt ärlig.. hihi

imorgon är det  redan fredag, så så så himla skönt!
nu ska jag sussa , godnatten:) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0