090921

a real friend is one who walks in when the rest of the world walks out


blev inget med pluggandet idag, ganska så typiskt måste jag säga.. sådant blir alltid uppskjutet från min sida;) haha. men hade faktsikt ingen ork till det alls idag. är alldeles för mycket som snurrar i min lilla skalle just nu tror jag.. usch!

hängde i alla fall med mamma in till stan en sväng med min lillasyster. hittade ett par skitsnygga skor till mamu på deichmann, dock blev det inga för mig.. fick bara med mig ett par svarta tjocka tights hem,  men lika glad för det blev jag.... ;) nanana. haha, tights är ju i alla fall ett mycket välbehövligt plagg till hösten måste jag säga(Y)


blir ingen skola för min del imorgon heller, ska till doktorn igen. har fått två nya vaglar i samma öga, låter nog inte för najs men fyfan. det gör ont som bara den och jag ser ju förfan ingenting. hahaha:( åh.. får hoppas det finns någonting annat jag kan få för det i alla fall.

ska ta bussen bort till annis nu, prataprataprata<3 haha och nixaaaaaa!
/saris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0