090920

heeello igen

hela dagen har i stort sett spenderats med annisen. himla bra faktiskt! gick en långpromenadis nu ikväll också, har blivit lite som en vana för oss kan jag tro, haha ooont i benen & rumpan får man miiiinst sagt. ajajaj

nu sitter jag här och äter vindruvor & lyssnar på justin nozuka, så fiiiin röst som han är det nog fasen inte många som har. golden train & after tonight är hans bästa låtar för dom som ville veta, hihi smäälter alltså;) haha.

jag som ville sova tidigt ikväll.. lär inte bli så alls, är pigg som bara den just nu haha. skönt med studiedag och de imorgon i alla fall. ska vara duktig och försöka ta igen det jag har missat i matten förra veckan, sedan ska jag hänga med mamsen till stan och ölandet för att köpa skor både till henne & mig tror jag det var tänkt, hihi=)

ska kolla trueblood nu & hoppas att jag somnar till det!
sov så gotttt. pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0