back on track;)

tog mig tillbaka till skolan idag igen för första gången på en vecka, trots att mitt öga fortfarande är helt knaas. men känner att jag har missat alldeles för mycket nu så jag pallrade mig dit i alla fall, ganska skönt ändå med tanke på hur tråkigt det är att bara gå hemma hela dagarna, tsss.

efter skolan kom erica hit en stund, pratade en massa bara:) sen var hon så duktig och åkte och tränade nu nyss, måste verkligen komma igång med de där jag med känner jag så på fredag ska ett nytt friskiskort inhandlas minsann, wooh!

var förövrigt och kollade mitt cpöga idag igen med mammi. fick pencelin nu ist som jag ska testa ta i tio dagar och se om det blir bättre, så det hoppas jag på.

ska snart kila ut en rundis tror jag allt, men först maaaat & idol! pussssss /S♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0