090918

blev ingen skola idag heller för tredje dagen i rad.. haha inte bra alls! har i alla fall varit hos doktorn idag eftersom att det blir bara blir värre med ögat och han sa att jag hade en vagel + inflammation, härligthärligt! så nu fick jag en salva istället och om en vecka skulle det vara borta typ, så det hoppas jag på nu. haha blä:(

känns förövrigt inte som fredag idag, kan nog bero på att jag har varit hemma sen i onsdags;) hihi. blir en lugn kväll i alla fall, inte så kul att visa sig i det här tillståndet faktiskt:D studiedag på måndag med, känns sjukt bra med långhelg alltså, sköntsköntskönt!

ska snart dra mig utåt på en långpromenad i det finiga vädret tror jag allt, finns ju inte så mycket annat roligt att göra när alla andra är i skolan.

ha det så bra! pussssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0