too bad we can't re-write our own history

shululu :D

blev en helt okidooki kväll igår. vet inte om partyhumöret var riktigt på topp från början men vafasen ;) kom till anna runt 6tiden då det blev lite fixi med henne och mallan, sedan drog vi oss vidare mot borg där det var lite förfest. blev dock inte direkt något redigt festande för våran del men skoj hade vi i alla fall:D tog bussen till palace runt niotiden med annis, mallus & natta. vi hade lite problem med att komma in där ett tag men allt löste sig tillslut;) haha. väl inne kändes det tyvärr mest bara som om man var på högstadiesandra igen.. inte okej! så det blev en ganska tidig hemgång för våran del..

imorse cyklade annis och jag till invigningen av det nya modehuset eller vad det nu heter vid IKEA. sjuukt mycket folk! och sjukt mycket bra nya affärer :D hittade ganska mycket fint också faktiskt, syynd bara att anna och jag är panka tills nästa torsdag;) haha. fick i alla fall ett pressentkort på kappahl så ett armband & ett lypsyl var det enda jag fick med mig hem, plus lite goootte från citygross såklart! hahaha.

nehee, nu ska jag slänga på mig jympakläderna och ta bussen bort till friskis för att gymma & jympa lite med annisen! wooh, duktiga tjejjjjjer :D ha det braao, pussseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0