tisdag

hallåå i stugan

imorse precis innan jag skulle springa till bussen fick jag cepeeeet för att jag inte hittade min skinnjacka. helt puts väck var den? förstår inte vart det kan ha tagit vägen eftersom att jag är bombsäker på att jag såg den i mitt rum i fredags men nu finns den ingenstans? hatar när saker försvinner alltså:( ..

förövrigt har dagen rullat på ganska bra ändå. seeeegt allt i skolan bara, fn hit & dit, fattar ingenting! men det är jag nog som tur är inte ensam om i alla fall så det löser sig nog med det med;) efter skolan kollade jag och annis fotboll en stund innan vi drog oss vidare mot friskis. gick en stund på rullisarna innan vi gick upp för att köra ett intensivpass med erren, woooh! duktiga tjejer alltså:D

nu sitter tjockisen själv här igen som vanligt och trycker i sig en liten dammsugare eller vad det nu heter? haha, gillar inte äns det egentligen;) men är man sockerberoende så är man! ska gosa ner mig i min nybäddade lilla säng nu i alla fall och kolla desperate housewives innan ögonen ska slockna, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0