091005

heeejdär:D

sitter här med världens dumma äckelvärk i magen nu. åt helskotta med den! haha. var nyss ute på promenx med annapannaplutt. gick långt som fasiken faktiskt, lika gooodiewooodie som alltid såklart:D

har varit en braig dag förövrigt också, inställd svenskalektion vilket gjorde att vi slutade redan vid 11.30, wohohoo. sedan blev det staden en runda efter det, fick med mig en tröja & ett sött litet hårspänne. är ganska färdigshoppat för min del denna månaden nu tror jag minsann, mami fyller hela 45 år på söndag så ska köpa en extra finig pressent till henne med mina systrar var det tänkt, haha så gäller att hålla hårt i dom sista pengarna som finns kvar av det LILLA studiebidrag man får om det ska räcka till min kära lilla mamma också;)

efter staden åt jag i alla fall kroppisar med familjen plus lilla farmor då, mmm! bästa maten som finns. haha, satt fint i kistan alltså;) fortfarande lika mätt & belåten som för sex timmar sen typ... heeelt galet.

känner att jag är speedad som satan just nu trots min onda mage, vet inte alls varför egentligen men. haha, man ska inte hänga upp sig på småsaker här i livet för det tjänar ingenting till har jag märkt, allt löser sig & life goooooes on(8)nana.. ska ringa ballen innan jag somnar så lika bra att jag kilar härifrån nuu.

ha det så braaa! pussssss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0