söndag

imorse vaknade jag seeent för en gångs skull, hihi skönt! och inte alls lika förkyld som igår heller. åt frukost sedan satte jag igång med storstädning i mina gaderober. rensade bland alla kläder eftersom att jag bara ska ha kvar en gaderob nu när jag ska göra om i mitt rum för dom tar en sån plats.. det tog ett jäkla tag kan jag ju säga. haha, hittade jeans jag använde i 6an liksom så blev en rejäl töming;) annars idag har jag inte gjort någonting mer än att suttit här framför datan med mitt täcke och kollat gossipgirl.


pigg tjej, hihi


HATAR verkligen söndagar, speciellt nu när det är höst och sådant här äckelväder med. finns inget att göra förutom att kolla film och mysa & hur kul är det själv, är sånnahär dagar man känner sig så himla ensam bara.. oh.  vill också bli lycklig någon gång juu, haha:(


om det slutar regna någon jäkla gång ska jag ut & gå med annisen en runda strax, hoppas verkligen på det för pallar inte sitta här och deppa mer.. annars ska jag tvinga min lillasyster att kolla teven med mej tills jag somnar;) haha. 

ha det så bra! pussar♥

Kommentarer
Postat av: din lilla erre

du har mig min finaste vän!! <3

2009-10-04 @ 18:49:12
Postat av: Anonym

aaaw, det är väll bättre än bäst det hjärtat<3 hih. du vet att du alltid har mig också min finaste

2009-10-05 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0