thinking of you

hej igen:)

blev ingen nixe innan utan istället fick det bli teven enda fram tills nuu. ska strax sova hade jag tänkt.. trots att jag inte är trött alls(A)

imorgon efter skolan kommer famo hit och lagar kroppkakor.. ska bli gooottis. men känns helt knasigt om jag ska vara helt ärlig. kroppkakorna hör hemma hos famo & fafa hemma hos dom, inte hos oss utan fafa. kan fortfarande inte förstå att han är borta? idag är det exakt elva månder och tre dagar sedan jag såg han för sista gången:( dummadummadumma cancer... finns ingenting i hela världen som jag saknar så mycket som honom. min och världens allra bästa lilla faaafa! kommer alltid minnas dig som världens bästa på alla sätt, för det var du verkligen.  jag hoppas att du har det bättre uppe i himlen ♥



famo&fafa sommaren 2008


nu ska jag försöka sova lite. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0