heeelg

hejhej


igår efter skolan tog jag tag i mitt liv och tränade lite med annis och ellen på friskis, sedan blev det hem för att äta och efter det tog jag bussen hem till anna. rockade loss en stund innan vi drog oss vidare in till staden för en liten fika på corner :D haha. malin och becka joinade oss en stund lite senare. var sugna på fest som saten men blev icke något med det sedan, istället avslutades kvällen med lite kineskåv på scenen på torget, hahaha. fick
skjuts hem av annis bruuur och sen somnade jag gottttigottgott.






dagen i dag har även den mest spenderats med annsofisen:D blev en långrunda på stan & en liten fika med massa praaaaat.  bääääääst! hih

just nu sitter jag här med min gosiga morgongrock och dricker te. är förkyld som ett jäkla as.. INTE okej alltså.haha. (får skylla lite på becka som satt och nös sönder hela kvällen igår.. ;)  ska snart hoppa i säng och försöka sussaa men innan dess ska jag kolla hur det har gått för fröken grönis ikvällisen:D wohoo.

nattinaaaaatt /Sarisss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0